miercuri, 12 ianuarie 2011

"Somn" in 3 sau...situatie de forta majora!

Aseara am fost singuri. Si desi la o prima vedere "singuratatea" iti apare inaintea ochilor ca ceva linistit, oarecum monoton, a fost oricum numai liniste nu!
La 7 jumate a picat lat Damian. Am zis ca-i ireal...gaseam in sfarsit un pic de timp pentru a sta si eu cu David, ca in vremurile de altadata. N-a tinut mult, pe la 8 s-a trezit si de aici a inceput distractia - ca eu nu pot sa fac nimic fara asistenta, asa ca David a decretat ca vrea si el sa doarma cu noi. Bine-bine, sculat din nou copiii, spalat pe dinti, imbracat copil (mare de somn), bagat in pat toti 3. Maaama, de cum i-am pus unul langa altul, parca le-am dat red-bull. Asa o veselie s-a starnit intre ei....cu scenarii de genul: Damian tras de par David, David tras palme in cap lui Damian...apoi un raaaas pe ei....David luat de gat Damian, Damian tras picioare in David....apoi iar raaaas....apoi David s-a intors invers si a inceput sa traga picioare in gura lui Damian, care la randul lui riposta cam in aceeasi maniera. Totul intr-o atmosfera foaaaarte vesela. Si ca eu sa nu fiu simplu spectator, Damian m-a prins si pe mine de par cu o mana, cu cealalta de ureche si cercel, iar David imi cara picioare, astfel ca am fost multumita ca am scapat vie de acolo intr-un final. Si cum din joaca si ras de regula ajungi la altele, punctul de cotitura a fost cand Damian il ciufulea serios pe David si asta i-a prins degetul in gura si l-a muscat. Si au inceput racnete de ambele parti. M-am pus intre ei si am mai dus-o asa pana pe la ora 10, lac de transpiratie si obosita cat dupa o zi de munca....
Asa arata o seara linistita la noi... 

1 comentarii:

Lada cu minuni spunea...

A, si la noi sunt destul de frecvente astfel de seri. Dar in 4 :D La noi redbull cica e laptele. Inainte de el, Ilinca e maraita, isi freaca ochii, ce mai, e somn copilului, dupa el e... fresh! Sora-sa mai mare e fresh tot timpul!
Si "La multi ani" pentru noul an!