marți, 1 martie 2011

Va urma...

Tot zic ca imi gasesc timp sa mai reinviorez un pic blogul...nu reusesc deloc sa ma organizez, timp este, dar probabil il iau altii.

S-au adunat cateva subiecte pe care as vrea sa le abordez, lucruri care mie mi-au folosit candva:
- enterocolitele si alaptatul (din fericire aud ca mai sunt - pe ici pe colo - doctori destupati la minte care incurajeaza alaptatul si in conditiile astea!)
- metode de tratare a febrei la copii (din pacate an avut ocazia sa o combat, cam prea des, asa ca fara voie am acumulat ceva experienta);
- activitati cu copiii;
- rezumate ale cartilor Mariei Montessori (dupa mine, femeia asta a fost geniala, imi pare rau ca nu e mai mult mediatizata! si imi pare si mai rau ca dpdv financiar si de timp si de spatiu si de orice, nu avem acces la o gradinita montessori. ne limitam sa aplicam acasa din principii).
- alte retete incercate si reusite,
- etc, mai sunt si altele...

0 comentarii: