vineri, 17 septembrie 2010

Davidisme mai vechi

4-6 .09.2010

*david se uita la spatele lui, peste umar: "mami, spatele meu n-are fatza".


*- mami, hai nu te mai supara, hai sa nu ne mai certam niciodata!


*-david, daca il mai lovesti pe damian ne suparam!
-ee, daca te superi, iau masina si plec!
-pai si pe mine cui ma lasi?
(sta si se gandeste un pic)
-pai te iau si pe tine!

*la pensiune - curte mare, animale, pe o pajiste mai incolo - un ponei.
david: - caluleeee! caluleeeee!
apoi catre mine: - mami, calul ala nu m-a auzit, cred ca nu aude bine!

*david a prins frica de caini, habar n-am de unde, ca n-a avut ocazia sa ma vada pe mine speriindu-ma de vreunul:
-mami, mi-e frica de caine, ca musca.
-hai mai mami, ca e un catel micut, micut, nu-ti face nimic. si daca nu e cuminte, ii tragem UN piciooooor....
- (satisfacut) da, daca nu e cuminte, il tragem DE picior!

* a trebuit sa-l schimb pe david de hainele de joaca, pipi a venit mai repede decat am gasit noi locul pt evacuare. si ii zic:
- o sa-ti dau alta pereche de pantaloni lungi. sau vrei scurti?
- mami, nu lungi, vreau scurti.
bun, cautat pantalonii scurti, imbracat copilul. apoi se razgandeste:
- pai, mami, nu scurti, vreau lungi!
- dar nu ai spus tu ca vrei scurti?
- da, dar nu ai spus TU ca lungi?

*lectia de anatomie, respectiv digestia la om.
- david, unde se duce sucul dupa ce il bei?
-in burtica!
-bravo, si ce face acolo? cum iese?
n-a stiut sa-mi zica, i-am explicat cum e cu vitaminele & celelalte si apoi cu eliminarea prin urina.
el, victorios: "mami, sucul se duce in putza!"




02.09.2010

* - mami, am tras un partz incet, sa nu-l sperii pe damian!

*-mami, tu numai prostii ma inveti!

01.09.2010

* david, aseara, uitandu-se la damian cum statea pe burta si se chinuia sa se miste:
- mami, ce face?
- gimnastica :)
- asa, sa faca gimnastica, e prea gras!

*veneam cu carutul si cu damian de la piata. la lift il rog pe david sa tina usa sa pot urca carutul.
david, prea obosit ca sa ma mai asculte, se repede in lift si, dandu-si seama de ce il rugasem, exclama, cu degetul spre usa: "usa, stai asa, nu te inchide!"

*david, se joaca cu un balon:
- mami, ce culoare e?
- verde.
dupa 2 minute de joaca:
- mami, ce culoare e?
- verde.
dupa alte doua-trei minute, aceeasi intrebare, acelasi raspuns.
apoi, "poc!".
intrebare: mami, ce culoare era?

31.08.2010

*david, imi da inghetate imaginare. eu le "iau" si le mananc regulamentar.dupa vreo 25 de inghetate, cand deja imi crescuse glicemia virtuala, deja le luam si le mancam fara sa mai clipesc.la un moment dat, imi da peste mana:
- nu mancaaaa!!! e foc! (de data asta "luase" o flacara de pe coperta unei carti pe care o gasise in biblioteca).

*david ma ia in brate, sa ne iubim:- o, serioasa mea! :)



29.08.2010

*- David, o sa mergi la gradinita, la alti copii, alte doamne?
- M-as duce la gradinita, dar n-am timp, sunt foarte ocupat!!

*- Mami, l-ai vaccinat pe Damian? Saracul de el!!

*- Mami, e bun melcul (de foetaj), se topeste in gura, face mizerie in gura!



13.07.2010

*seara, pe la 8...
eu:-David, ce mai faceti voi la gradinita, te mai joci cu Mara?
D: -nu ma joc!
eu:-dar de ce, mami nu te joci, nu mai e Mara la gradinita?
D: - nu!
eu: - cum asa?
D: -pai au luat-o si pe ea acasa, nu mai e la gradinita!

21.05.2010

*- David, nu prea esti cuminte!
-Nu vreau sa fiu cuminte, vreau sa fiu urat!

*Tedi, la noi acasa, vorbea la telefon cu Diana.
David: - Mamiiii, unde e Diana?
Eu: -Nu stiu.
David (mirat): -Diana e la telefon! (dooohhh!!!)

*-Mami, tu ce ce ai bluza? (de pijama)
-Am cu Mychey Mouse.
-Eu am cu pielea goala! (era in pielea goala)


10.03.2010

* jucam, cu alintatul de rigoare:
david: - tu esti o ratusca mare!
eu: -tu esti un pisoi mic!
david: - tu esti o buburuza mare!
eu:-tu esti o gaza mica!
david: -tu esti o vaca mare!!!!
(na, mi-am cam cautat-o)

*david se alinta mai nou:
- David, ma iubesti?- Nu, nu te iubesc! nici pe tine, nici pe tati, pe nimeni nu iubesc! (eu, cam posaca, spunea atat de clar si corect incat nu lasa niciun dubiu asupra a ceea ce zicea. tonul insa il trada, se vedea ca se alinta si ca nu vorbeste serios)
- Cum asa, chiar pe nimeni?(pauza de gandire)
- Pe fatziorul meu il iubesc!

*seara a venit  David la mine cu o chestie intre degete si cica: "papa,mami!" si eu am "papat" - crezand ca e ceva imaginar. dar nu era . intreb:
"ce mi-ai dat???"
el: "o gunoaie de pe jos" .
a repetat figura si cu taica-su, a cazut si el in plasa (clar, tb sa bag aspiratorul mai des, ca ne ingrasam de la atatea gunoaie).

acum cateva zile, david l-a vazut pe taica-su band o bere. si a cerut si el. i-am zis ca nu se poate, ca el e mic, si ca o sa bea bere ca tati cand se va face mare.ieri, din senin, aparent fara legatura cu faza de mai sus:
- mami, vreau sa fiu mare!
- si de ce vrei tu sa fii mare?
- ca sa beau bere ca tati! (halal motivatie )


16.09.2009

David: Tati, peaca! (pleaca)
Tati: unde sa plec, tati?
David (mirat de intrebare): A munca!

Mami: David, o iubesti pe mami?
David: DA!
Tati: Si pe tati il iubesti?
David: DA!
Tati: Si pe nenea postasul il iubesti?
David: DAAA!
Tati: E clar...:(
Eu: Mai mami, da' tu nu-l stii pe nenea postasu', nu o baga pe mami in belele! :)
David: NU!
Eu: asa, vezi!
David, dupa cateva secunde bune de gandire: Ba DAAAA!

David vrea la mamaie intr-un we. Nu l-am dus, ca n-aveam chef sa ies din casa.
Eu: David, papi ciorbica?
David: Si mamaie face ciorbica! :D

Mamaie: David, cheama-l pe tataie la masa!
David, intr-un suflet alergand la tac'su mare: "Tataie, tu nu mai mananci?"

0 comentarii: