joi, 23 septembrie 2010

Sedinta cu parintii

Poate e de necrezut, dar in 2 ani si ceva de gradinita asta a fost prima sedinta cu parintii. Poate si din cauza ca m-am obisnuit sa nu dea nimeni 2 bani pe informarea parintilor, asta mi s-a parut super ok. De-as fi copil, mi-ar placea sa merg la gradinita asta, cel putin asa pare din afara si dupa primele intentii: excursii, bal-mascat, dovleci scobiti, teatre, serbari...
Dar sunt parinte si in afara de bunele intentii vad si costurile: 300 de lei fondul clasei, 10 lei/lunar (sau semestrial??) hartia de sters pe maini, 30 de lei pozele...3,5 lei/sedinta optionalele (ca na, fi-miu trebuie sa aiba si el mot, nu?), 5 lei teatrul, habar n-am cat excursiile...

David insa e obosit de gradinita, la propriu si la figurat. Uneori mi se pare gradinita asta un lucru prea serios pentru el, pierdut printre alti 25-30 de copii...

0 comentarii: